Dekorami

Serwis

Odpowiedzi na pytania dotyczące funkcjonalności serwisu Dekorami

1.       Dlaczego strona wyświetla mi się dziwnie, nieprawidłowo?

Serwis zbudowany jest przy użyciu najnowocześniejszych technologii, z którymi mogą sobie nie radzić starsze wersje przeglądarek. Sugerujemy zainstalowanie aktualnej wersji przeglądarki Chrome lub Mozilla lub zaktualizowanie aktualnie używanej.

2.       Strona długo się ładuje. Dlaczego?

Szybkość ładowania się stron zależy od komputera, routera, łącza internetowego, obciążenia sieci w danej chwili, a także ilości „śmieci” na naszym komputerze (plików tymczasowych, itp.) Niektóre z podstroi naszego serwisu mogą otwierać się nieco wolniej (np. podstrona Tematy) ze względu na bardzo dużą ilość obrazków (danych)

3.       Mam problem z wpisaniem określonego rozmiaru w konfiguratorze produktu

Każdy produkt ma określoną minimalną powierzchnię w m2, którą można zamówić. Np. dla fototapety jest to 1 m2. System domyślnie pokazuje rozmiar 100 x 100 cm. Nie można więc zamówić 50 x 100 cm fototapety. Jeżeli jedna chcesz zamówić niestandardowy wąski pas 400 x 50 cm, należy wpisać jako pierwszy wymiar większy (400). Jeżeli po wpisaniu drugiego wymiaru, system oceni, że powierzchnia nie osiągnęła minimalnej wielkości, zwiększy go odpowiednio. Jeżeli w ramach większego zamówienia potrzebujesz wydruk w formacie mniejszym niż minimalna napisz do nas.

4.       Chcę otworzyć zdjęcie, ale widzę Ooops, coś poszło nie tak. Co zrobić?

Nasz serwis łączy się z bankiem danych aby wyświetlić zdjęcie i czasami może zdarzyć się problem na łączach. Proszę spróbować nie denerwować się w takiej sytuacji, nie porzucać Dekorami. Proszę kliknąć w coś innego, sprawdzić na innym komputerze z aktualną wersją przeglądarki lub wrócić za jakiś czas. Jeżeli problem będzie się powtarzał będziemy wdzięczni za, informację.

5.       Jak zamówić produkt, np. obraz na płótnie, ze swojego zdjęcia

W dolnej części strony głównej i po prawej stronie zakładek z informacjami o produktach, a także w zakładce Moje foto / Twoje wgrane zdjęcia jest box z informacją Wgraj swoje zdjęcie. Kliknij w pole ze znaczkiem aparatu fotograficznego, kliknij w plik ze zdjęciem, a następnie kliknij przycisk Wyślij (uwaga: aktualnie wgrane zdjęcie nie pokazuje się jako miniaturka, należy od razu kliknąć Wyślij). Po wysłaniu otworzy sie strona kadrowania i konfiguracji produktu. Możesz od razu złożyć zamówienie lub wrócić do zakładki Moje Foto później. Jeżeli nie usuniesz plików cookie, zdjęcie będzie na ciebie czekało przy kolejnej wizycie na Dekorami.

przechwytywanie_w_trybie_pe_noekranowym_2013-07-03_194700

6.       Do czego służy powielanie wzoru i jak się posługiwać tą funkcją?

Powielanie obrazu służy do samodzielnego zaprojektowania modnej tapety z wzorem graficznym. Wybierasz obrazek, wpisujesz wymiar ściany, klikasz "powiel" i decydujesz jaki duże ma być powtarzany wzór. Jeżeli wpiszesz szerokość, system automatycznie dopasuje jego wysokość i na odwrót. Mały rozmiar np. 10 x 10 cm będzie oznaczał drobny wzorek, duże "płytki" np. 50 x 50 cm to duży, wyraźny wzór i mocny element graficzny na ścianie. System za każdym razem pokaże wizualizację ściany. Ta funkcja została zaprojektowana z myślą o tzw. wzorach bezszwowych na fototapety, ale można znaleźć inne kreatywne zastosowania, np. tworząc obrazy z powielonych zdjęć.

7.       Jak zmienić kolor ściany na wizualizacji?

Przy wizualizacji fototapet pojawia się po prawej stronie kolorowe kółko z kwadratem w środku. Na kółku i w rogu kwadratu jest małe kółeczko - jeżeli najedziesz na nie myszką, pojawi się krzyżyk. Kliknij lewym przyciskiem myszki aby złapać kółeczko i przesunąć. Przesuwając po kole wybierasz kolor, a ruszając kółeczkiem po kwadracie wybierasz odcień tego koloru. W ten sposób możesz wybrać swój kolor ściany i sprawdzić czy kolorystyka dekoracji będzie pasowała.

przechwytywanie_w_trybie_pe_noekranowym_2013-07-03_205407

8.       Co to są przekształcenia?

Przy pomocy tej funkcji możesz zmienić obrazek odwracając go z prawa na lewo lub "nogami do góry" i na odwrót.

9.       Jak działa kadrowanie?

Kadrowanie to wybranie określonego fragmentu zdjęcia do wydruku w danym formacie. Wpisujesz format fototapety, naklejki, plakatu lub wybierasz format obrazu jaki chcesz zamówić. Jasna część obrazka pokazuje wybrany format. Możesz przesunąć zaznaczony kadr, aby wybrać inny fragment zdjęcia (z wciśniętym lewym klawiszem myszki). Możesz tez proporcjonalnie zmniejszać i powiększać kadr trzymając za róg kadru (z wciśniętym lewym przyciskiem). Zauważ, ze wybierając mały fragment zdjęcia zmieni się też maksymalny format wydruku. Kadr można powiększyć lub pomniejszyć na szerokość lub na wysokość (czyli nie proporcjonalnie) wyłącznie poprzez zmianę formatu produktu.   

10.   Jak wybrać format obrazu? Nie widzę interesującego mnie formatu na liście.

Standardowo dostępne formaty obrazów są na rozwijanej liście. Pierwszy rozmiar oznacza szerokość. Na przykład 70 x 100 czyli obraz w pionie. Jeżeli interesuje cie obraz poziomy o takim formacie czyli 100 x 70 wybierz 70 x 100 i kliknij "obróć kadr"

Jeżeli potrzebujesz format, którego nie wykonujemy standardowo (nie ma go na liście) wybierz "format własny". Taki produkt będzie droższy od porównywalnego formatu standardowego.

11. Rejestracja, konto użytkownika

Rejestracja nie jest wymagana do złożenia zamówienia. Nie jest też związana z otrzymywaniem informacji marketingowych. Jeżeli klient chciałby otrzymywać aktualne informacje i kody rabatowe musi zapisać się na newsletter lub wyrazić zgodę na otrzymywanie takich informacji w ostatnim kroku procesu zamawiania. Rejestracja daje dodatkowo takie korzyści jak dostęp do historii swoich zamówień oraz możliwość uregulowania zapłaty on-line w terminie późniejszym. 

Aby się zarejestrować należy kliknąć w "zaloguj się" w prawym górnym rogu, a następnie w "załóż konto" . Następnie należy wypełnić formularz. Wszystkie pola wraz ze zgodą na przetwarzanie danych są obowiązkowe, poza danymi do wystawienia faktury. W przypadku pominięcia któregoś z wymaganych pól system poinformuje o błędzie. Proszę zwrócić uwagę, ze ze względów bezpieczeństwa wpisane hasło oraz zgoda będą resetowane i w takim wypadku trzeba uzupełnić te pola ponownie. Po zakończonym sukcesem wypełnieniu formularza, system wyśle na podany adres e-mail potwierdzenie założenie konta wraz z linkiem aktywacyjnym. Klikniecie w podanym link jest konieczne dla aktywacji konta. W celu usunięcia konta należy wysłać maila na adres kontakt@dekorami.pl 

 


Nie ma tu odpowiedzi na twoje pytanie? Napisz do nas.



»    Fototapety
»    FotoObrazy
»    Naklejki
»    Zdjęcia
»    Serwis
»    Kody rabatowe

Stopka Belka-dolna-wybrane-banki