Dekorami

Kody rabatowe

Kody rabatowe umożliwiają obniżkę ceny zakupu danego produktu. Promocje dotyczą najczęściej danego produktu lub materiału. Informacje o aktualnych promocjach ogólnodostępnych są publikowane w zakładce PROMOCJE na stronie głównej oraz w Aktualnościach Dekorami.

Osoby, które zapisały się na nasz Newsletter wcześniej otrzymują informacje o planowanych promocjach. Liczba zamówień objętych promocją w danym okresie jest zwykle ograniczona, więc warto skorzystać z subskrypcji. Newsletter wysyłany jest zwykle raz w miesiącu.

1. Jak skorzystać z kodu promocyjnego?
Aby skorzystać z kodu rabatowego, należy wpisać go w okienko KUPON RABATOWY w koszyku i kliknąć użyj. System powinien wyświetlić komunikat potwierdzający użycie kodu oraz pokazać nową cenę (cena bez rabatu zostanie przekreślona).
UWAGA. Kliknięcie w przycisk Użyj, sprawi, że pula kodów dostępnych dla innych klientów zostanie automatycznie zmniejszona. Nie należy więc, używać kodów bez intencji zakupu.

2. Co zrobić, jeżeli po użyciu kodu zmienię zdanie i zechcę zmienić zdjęcie lub grafikę na inne?
Użyty kod pozostanie w pamięci systemu, pod warunkiem nie usuwania ciasteczek (pliki cookies) Dekorami. Można opuścić koszyk, wybrać jeszcze raz dany produkt z innym zdjęciem, a poprzedni produkt z koszyka usunąć. Jeżeli jednak klikniesz Usuń Kod, wtedy już takiej operacji nie będzie można wykonać. Może się tak zdarzyć, ze był to ostatni kod dostępny w ramach danej promocji i powtórne użycie tego kodu nie zadziała.

3. Czy zamawiając kilka produktów objętych promocją muszę składać osobne zamówienia i do każdego użyć osobnego kodu?
Zamawiając kilka rożnych produktów objętych jednym kodem promocyjnym wystarczy wrzucić je razem do koszyka i jednorazowo użyć kodu. Po wpisaniu w koszyku kodu i kliknięciu Użyj, system będzie obniżał cenę każdego produktu objętego daną promocją i dorzuconego do koszyka. Jeżeli produkty są objęte różnym promocjami (inne kody) należy złożyć osobne zamówienia.
Podsumowując:
- jeżeli kod jest taki sam: jedno zamówienie na wiele produktów
- jeżeli kody są rożne: kilka zamówień - w jednym zamówieniu produkty z tym samym kodem promocyjnym

 4. Co oznacza komunikat: Kod utracił ważność?
Generalnie oznacza to, że niestety, nie będzie już można skorzystać z tej promocji. Przyczyny mogą być rożne:
- upłynął termin, do którego kod był ważny
- liczba zamówień (użyć kodu) z użyciem danego kodu została wyczerpana przez innych klientów
- w przypadku kodów indywidualnych na określoną ilość użyć - wykorzystałeś już wszystkie dostępne "użycia"

5. Mam problem z użyciem kodu promocyjnego.
Problem może wynikać z utraty ważności (patrz punkt 3) lub próbujesz użyć kodu przypisanego do innego produktu lub materiału. Jeżeli nie jest to żadna z tych przyczyn wyslij nam informacje o problemie z załączonym zrzutem ekranu (prtscr)
»    Fototapety
»    FotoObrazy
»    Naklejki
»    Zdjęcia
»    Serwis
»    Kody rabatowe

Stopka Belka-dolna-wybrane-banki