Dekorami

Jak zamawiać?

Jak zamawiać?

Aby zamówić fototapetę, obraz lub inny produkt DEKORAMI należy po pierwsze wybrać:

produkt i materiał. Wyboru produktu dokonaliście zapewne zanim trafiliście na nasza stronę, ale nad materiałem warto się zastanowić. Po pierwsze kliknij w odpowiedni kółko z nazwą produktu - pojawi się strona z informacjami na temat materiałów i ich charakterystyki. Masz pytania? Zajrzyj do działu pytania i odpowiedzi. Masz jeszcze wątpliwości? Napisz do nas.

- zdjęcie lub grafikę. W przypadku wydruku z Waszego zdjęcia, w poszukiwaniach raczej nie pomożemy. Ale jeżeli szukacie wyjątkowego, pięknego, relaksującego, zabawnego lub może niepokojącego obrazu, dzieła uznanego artysty lub młodego twórcy, popularnego tematu lub niezwykłego wzoru ... jesteśmy do usług. Kliknij w Kolekcje, Tematy lub Galerie i szukaj. Wybrane obrazki zapisuj do ulubionych, aby później łatwiej dokonać ostatecznego wyboru.

Jeżeli już mamy wybrane zdjęcie, znajdziemy się na karcie kadrowania i konfigurowania zamówienia:

- wybierz produkt

- wybierz materiał

- wpisz lub wybierz z listy rozmiar

- wybierz kadr zdjęcia. Jaśniejsze pole na zdjęciu to kadr, który zostanie wydrukowany. Odpowiada on podanym wcześniej wymiarom. Możesz go przesuwać, pomniejszać lub powiększać proporcjonalnie , przyciskając lewy klawisz myszki.

Pod zdjęciem pojawi się cena produktu. Jest to całkowita cena produktu, bez obniżek wynikających z posiadanego ewentualnie kodu promocyjnego oraz bez ewentualnych kosztów dostawy. Te elementy zostaną uwzględnione w dalszej części procesu zamawiania. 

Dodatkowe opcje bezpłatne:

- w przypadku obrazów można podzielić zdjęcie na kilka części (np. tryptyk)

- obraz można powielić. Na wybranym formacie pojawi się wielokrotność wybranego wzoru. Podstawowe zastosowanie tej funkcji to tapeta z powtarzalnym wzorem.

- kolorowy obraz można zamienić na sepię lub obraz czarno-biały

- zdjęcie można odwrócić z prawa na lewo lub "do góry nogami" (odbicie)

Podoba się? No to "do koszyka

W koszyku zobaczysz podsumowanie produktów i cen. W koszyku można zmienić ilość produktów, usunąć produkty, ewentualnie wpisać posiadany kod promocyjny. 

Kod promocyjny należy wpisać i przycisnąć "użyj" aby pokazała się cena z rabatem. Rabat zostanie automatycznie uwzględniony w odniesieniu do wszystkich produktów w koszyku, które podlegają danej promocji związanej z użytym kodem rabatowym.  Więcej na temat kodów rabatowych znajdziesz tutaj

Jeżeli w koszyku wszystko się zgadza możemy przejść do kolejnego kroku klikając w "do kasy"

Po kliknięciu "do kasy" pojawi się podsumowanie zamówienia wraz z miniaturą wybranego zdjęcia lub grafiki oraz formularz do wpisania danych zamawiającego (oraz opcjonalny na dane do wystawienia faktury VAT). Jeżeli wcześniej dokonaliśmy rejestracji w serwisie Dekorami, dane pokażą się w formularzu automatycznie. 

Rejestracja nie jest wymagana do złożenia zamówienia. Nie jest też związana z otrzymywaniem informacji marketingowych. Jeżeli klient chciałby otrzymywać aktualne informacje i kody rabatowe musi zapisać się na newsletter lub wyrazić zgodę na otrzymywanie takich informacji w ostatnim kroku procesu zamawiania. Rejestracja daje dodatkowo takie korzyści jak dostęp do historii swoich zamówień oraz możliwość uregulowania zapłaty on-line w terminie późniejszym.  

Kolejny krok "zamów". Kliknięcie w "zamów" jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia z obowiązkiem zapłaty ceny wynikającej z podsumowania zamówienia ("Razem:") Dlatego wcześniej należy jeszcze raz sprawdzić wszystkie parametry zamówienia, ewentualnie cofnąć się klikając "powrót do koszyka"  i dokonać odpowiednich poprawek. 

Anulowanie zamówienia lub dokonanie zmian jest możliwe wyłącznie do momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia (sygnalizowanej powiadomieniem mailowym ze statusem "w realizacji"). 

Po kliknięciu w "zamów" zamówienie zostanie przesłane do realizacji. Na Twoim monitorze  pojawi się okno z podsumowaniem zamówienia z nadanym numerem oraz instrukcjami co do zapłaty. Pojawi się też przycisk  "zapłać on-line". Płatności on-line obsługuje renomowany operator  PayU. Istnieje też możliwość zapłaty przelewem tradycyjnym (nr konta 49105012141000002244139719) oraz bezpośrednio w punkcie obsługi gotówka lub kartą. 

Dla niezarejestrowanych klientów jest to jedyna możliwość skorzystania z płatnosci on-line. Użytkownik zarejestrowany ma dostęp do historii swoich zamówień oraz możliwość uregulowania zapłaty on-line w terminie późniejszym.  

Powiadomienia. Klient otrzymuje pocztą elektroniczną potwierdzenie zamówienia (natychmiast po złożeniu zamówienia), informacje o rozpoczęciu realizacji oraz o wysyłce (jeżeli wybrana została forma dostawy kurierem) lub zamówieniu gotowym do odbioru w punkcie obsługi.


»    Regulamin
»    Dostawa
»    Jak zamawiać?

Stopka Belka-dolna-wybrane-banki